Stránky

úterý 8. září 2015

Vodolepky z Born Pretty Store #4

Zdravím vás opět u článku s vodolepkami z bornprettystore.com, dneska vám ukážu předposlední z celé sady, ve které bylo 5 vzorů. Dnešní se ponesou v duchu lásky a srdíček, ale na modrý způsob.

Pod vodolepky jsem opět použila bílý lak, což se mi minule osvědčilo, vzor na něm pěkně vynikne a není tak "vyblitý". Bílý lak jsem nechala schnout a nalakovala zbytek nehtů mintovým lakem od Miss Sporty - 150, který se mi barevně k vodolepkám hodil, ale něco tomu chybělo. Už delší dobu jsem plánovala vyzkoušet vílí prach a teď pro to byla perfektní příležitost. Je úžasně perleťový a třpytí se do fialových a modrých odlesků, což se vzorem vodolepek dokonale koresponduje. Vzala jsem si tedy štěteček a na skoro zaschlý mint lak aplikovala prášek. Poté jsem prach, který se nepřichytil oprášila štětečkem a přetřela top coatem. Moc se mi výsledný efekt líbí a určitě ho ještě někdy zkusím.

Vodolepky se opět aplikovaly moc dobře, jen jsem neměla úplně zaschlý bílý lak pod nimi, takže se mi sem tam někde zkrabatily, ale po přetření top coatem se po celém nehtu vyhladily a výsledek se mi moc líbí. A co vám?









Moc děkuji bornprettystore.com za poskytnutí produktu k recenzi.


Mějte se moc krásně!

12 komentářů:

  1. No tak to je perfektní :) Ty nehtíky vypadají super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty vodolepky jsou úplně k sežrání ( stejně jako nehtíky ! :D )
    Ta kombinace je barevně moc příjemná a manikúra velice precizně provedená. :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Romanko! To jsem fakt ráda, že se líbí ♥ Bála jsem se, že s nima nebudu mít takový úspěch, ale nakonec jsou myslím líbivé :-) Moc mě pochvala od tebe těší!

      Vymazat
  3. Krasna kombinace
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nádhera :O Opravdu krása...a tvar tvých nehtů je taky super!
    Menší poznámka...nevím, jestli si na můj blog pamatuješ, ale zmizela jsem z blogového světa a teď se vracím! Byla bych moc ráda, kdyby se vše vrátilo do starých kolejí :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu! :-)
      Určitě si tě pamatuji, ráda se mrknu :) Tak přeji hodně štěstí v blogování!

      Vymazat
  5. Tieto vodolepky sa mi páčia ešte viac ako tie predchádzajúce. V kombinácii s krásnym Miss Sporty vyzerajú nechty úžasne ♥

    OdpovědětVymazat