Stránky

čtvrtek 12. února 2015

Valentýnská manikúra

Ahojky!

Konečně jsem tu po kratší odmlce a to rovnou s Valentýnskou manikúrou, která zahlcuje snad všechny blogy a ani u mě to nebude jinak. Letos jsem vsadila na červenou a srdíčka, což je prostě klasika. Navíc jsem se už od podzimu těšila, až použiju srdíčkový lak od Jordany, který jsem kupovala na Interbeauty Prague. 

K lakování jsem použila tři laky - Sally Hansen 390 Red Carpet, China Glaze White on White a jordana 674 Red of Hearts.

Ještě pár slov k červenému koberci od Sally Hansen, protože ten mě naprosto ohromil. Má klasickou sytou červenou barvu, která je navíc obohacena o červené glittry. Ty jsou moc pěkně vidět v nalakovaných nehtech a dodávají červenému laku úplně jiný rozměr. Krásně se s ním pracuje, protože je ideálně tekutý a se štětečkem se skvěle vykraslovaly obloučky. Co víc? Už první vrstva vypadá úžasně díky sytosti a kryvosti. Já jsem ze zvyku dávala dvě, což mělo za následek pouze trošku tmavší barvu. Po přelakování top coatem se lak ještě víc leskne a vyniknou třpytky. Milovnicím červené určitě doporučuji, protože je to opravdu nevšední záležitost. 

Na prsteníčky jsem nanášela legendární bílou od China Glaze, která postupem času už trošku zhoustla a hlavně jí výrazně ubylo, takže se už tak skvěle nelakuje, ale pořád je to hvězda mezi bílou. 

A na uschlé prsteníčky jsem dávala dvě srdíčka z laku od jordany. To už byl trošku boj. Tenhle lak je klasicky průhledný a v tekutině plavou červené třpytečky a srdíčka. Ve flakonku se na to strašně dobře dívá. Původně jsem měla v plánu bílou přelakovat jordanou, abych nanesla třpytky a následně aplikovat srdíčka, ale po jednom nehtu jsem to předělávala. Průhledná tekutina je strašně hustá a nehty pak působily jako bambule. Navíc srdíčka nejdou vydolovat, takže s tím se člověk trochu popere, než něco nabere. Vylovená srdíčka jsem vždy dávala do ubrousku a trochu otřela, protože byla hodně ulepená a celá obalená v laku. Ty jsem pak po dvou nanesla zdobící kuličkou na prsteníčky, přelakovala a je hotovo. 








12 komentářů:

  1. Aničko moc hezké, ta červená od Sallyny vypadá moc pěkně. Ale už se těším až bude po Valentýnu a vrhneme se na jarní nail arty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se na ty valentýnské těšila, jarních jsem si teď užila až moc (snad se včas dozvíte) a hlavně jsem chtěla zkusit ty srdíčka :D Děkuji Hani :)

      Vymazat
  2. Ta Sally Hansen je naprosto úžasná..asi ji nutně potřebuji :) máš to vážně nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Sally mě taky nadchla a přitom jsem po ní v drogérce tak nedůvěřivě koukala než jsem jí vzala :D

      Vymazat
  3. Super Aničko, moc se mi to líbí, protože to působí tak smyslně a žensky, za což může určitě i ten lak SH, který je k tomuhle nail artu fakt jak dělanej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to říkala, že je k této příležitosti dokonalý :)
      Děkuju moc! :)

      Vymazat
  4. Tak ta Sally Hansen mě naprosto dostala! 8-) Po té se musím v Tetě nebo DM rozhodně poohlédnout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po ní mrkni, na první pohled mě nezaujala, ale na ten druhý jsem si jí zamilovala :)

      Vymazat
  5. Ta červená je geniální! Vždycky mám pocit, že už mě nemůže nic překvapit na červeném laku, protože mám doma tolik odstínů, ale zase jsem nadšená :)
    Vážně super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě moc červených nemám, ale tahle je fakt krásná a hlavně nevšední :) Myslím, že přitáhne každé oči :) Děkuji moc :)

      Vymazat
  6. musím sa pridať k tým ódam na Sallyho, mám ho tiež a je to jeden z najúžasnejších červených lakov, ktoré vlastním

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je opravdu moc povedený :) A k tomuhle Valentýnovi byl jako dělaný

      Vymazat