Stránky

středa 7. ledna 2015

Essence Good Girl Bad Girl - 03 Who Am I?

Ahojky, 

dneska to bude o jednom laku z limitky od Essence - konkrétně limitky Good Girl Bad girl, ze které jsem původně nic nechtěla. Laky měli tentokrát sice zajímavé, ale žádný mě neuchvátil natolik, že bych si ho z regálu vzala. Když jsme ale s mamkou brouzdaly drogérií, zastavila jsem se u stojanu s limitkou (asi potřetí) a v tu chvíli mě do nosu trkl tenhle lak s porcelánovým efektem. Nevím, proč jsem ho před tím tak přehlížela nebo jestli ho ani neměli, ale teď jsem ráda, že ho mám. 



Jak už jsem psala, tenhle lak má mít porcelánový efekt. Má barvu slonovinové kosti (říkám to správně? :D) a obsahuje shimmer s perletí. Když jsem byla mladší, vždycky jsem okukovala perleťové laky, které vůbec nekryly a přála si, abych našla takový, který mi barvu z lahvičky přenese na nehty v méně jak 6 vrstvách. Myslím, že jsem ho konečně našla! 




Vrstev nepotřeboval sice 6, ale jednu nebo dvě bohužel taky ne. Pro úplné zakrytí špiček jsem potřebovala tři a na fotkách mám čtyři, protože v den focení jsem ho měla už asi třetí den a nevypadalo to moc dobře. K lakování nemám žádné výhrady, nelakoval se vůbec špatně, se štětečkem se taky pracovalo velice dobře. Ničím mě jako limitka nepřekvapil, protože ty bývají všechny stejně dělané - jak flakonek, tak štěteček. Výsledné tři vrstvy jsem chtěla přetírat top coatem pro rychlejší schnutí, ale když jsem viděla, jak lak usychá do velmi zajímavého finishe, nechala jsem ho uschnout jen tak (což už jsem dlouuuuho neudělala). Bohužel mi vyskákalo pár bublinek a lak schnul snad 3 hodiny. Nebyl sice na dotek morký, ale vespod neproschnul, lehce se v něm dělaly otlaky nebo rýhy. Nakonec tedy uschnul do polomatna a spíš než jako porcelán mi připomínal jemný satén, ale strašně se mi to líbilo. 





Pro zajímavost jsem nehty přetřela i top coatem a lesk mu dodal větší šmrnc. Připomínal mi opravdu porcelán.. ale takový ten výstavní, jako jsou glazované hrnečky nebo sloníci s takovou perletí. Snad každý ví, co tím chci říct a má to doma ve skříni :D.








Máte některý z této limitky? :)

Pěkný den

10 komentářů:

  1. Já jsem si koupila Caught in the Middle (už jsem ho dávala na blog) a It Wasn't Me!. První jmenovaný se mi moc líbí a byla jsem s ním moc spokojená. Druhý je vzhledově taky fešák, ale ta výdrž! :-( Ta je na mašly... Chci mu ale dát ještě šanci s jiným top coatem, protože mu možná pomohl dolů právě Seche Vite, který mi zase ke konci začíná měnit konzistenci.
    Tvůj lak jsem taky okukovala, ale nakonec jsem si ho nevzala, protože se mi zdálo, že by mi neslušel. Ale moc se mi líbí jak se jmenuje.
    Na tobě se mi moc líbí, více s top coatem. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty tvoje jsem taky koukala, Caught in the Middle vídám na blogách poměrně často, ale zrovna mám období, kdy mám chuť na světlejší nebo jemnější odstíny. Jsem zvědavá jak bude vypadat It Wasn't Me! a až ho u tebe na blogu uvidím :)
      Děkuji, mně se líbí tak i tak :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo s top coatem měl větší ohlasy než bez něj, ale obojí má něco do sebe :)

      Vymazat
  3. Vypadá moc dobře! Je to takový správně nenápadný lak pro zkouškové ;-), Možná se mi víc líbí bez top coatu, je to takové méně obvyklé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si přesně říkám taky, není nápadný, ale přitom vypadá krásně a nehty jsou upravené a něžné :) A bez tc má něco do sebe, není to tak okoukané :) Proto pořád nevím, co se mi líbilo víc :D

      Vymazat
  4. V lesklé verzi s top coatem se mi moc líbí. :) Na tobě vypadá moc dobře a ta fotka se sněhem je ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Romanko, lesklou verzi jsem si užívala jen jedno odpoledne a pak to šlo dolů, tak snad příště budu užívat dýl :)

      Vymazat
  5. :OOOOO Tak to je úžasný lak :)

    OdpovědětVymazat