Stránky

úterý 21. října 2014

Aktuálně - Co se skrývá v taštičce?

Ahojky holky, 

dneska to bude vypadat, že se opičím - a to úplně. Jelikož chci mluvit o mé návštěvě veletrhu v Praze - Interbeauty Prague 2014. Hlavně ale chci poreferovat, co jsem si odtamtud odvezla a co bude na blogu v budoucnu nového. Jako na potvoru jsem si zapomněla doma foťák, jednou zapomenu i hlavu. Takže jsem bez fotek - mým telefonem byste nepoznaly, co tím básník chtlěl říct :D. Snad to tedy nebude vadit a potěšíte se i tak ze skvělé novinky.


Jsem strašně ráda, že jsem měla tu možnost veletrh navštívit a hlavně se poznat se sympatickou Nikolkou. Ta mi totiž nabídla spolupráci se společností European Beauty Distribution a.s., která provozuje eshop modeláž nehtů. Vždycky jsem si myslela, že se mě takové věci netýkají a že si nikdo mého blogu nemůže všimnout. O to větší je to pro mě čest, že můžu spolupracovat právě s ní a touto společností. Velkou peckou je, že se tato spolupráce nebude týkat jen mě, ale můžete se z ní těšit i VY! Mí čtenáři! Jelikož budou i nějaké soutěže o super ceny.

Takže se určitě můžete těšit na recenze produktů známých značek, jako je China Glaze, Cuccio, CND, Thuya a dalších, kterých je tento eshop výhradním distributorem. Z čehož mám šílenou radost, protože jsem si vždycky přála vyzkoušet nebo vlastnit produkty těchto značek. A čím, že to budeme začínat? Právě novinkou od China Glaze - POP TOP - Feeling Sparkly. Ale to pěkně popořádku. Od Nikolky jsem dostala krásný dárek. Taštičku plnou věcí na nehty.

A CO SE SKRÝVÁ V TAŠTIČCE?



Úžasné věci, ze kterých mám strašnou radost.


V první řadě se strašně těším, až vyzkouším výše zmiňované laky China Glaze z kolekce POP TOP. Sada obsahuje čtyři laky, bílý White on White a další tři glittrové. Určitě se dozvíte, co s nima vymyslím a uvidíte zde mé výtvory. V hlavě už mám pár nápadů, co s nimi vyvedu.


Dále jsem dostala pilníček na nehty, který mi udělal velikou radost, protože přesně tyhle já používám a nedám na ně dopustit. Vodolepky roztomilých knírečků, bílé Swarovski kamínky na zdobení, šikovný zatlačovač kůžičky, který jsem už zkoušela a je super. Je hodně tvrdý a kůžička mi šla krásně zastrčit, no a maslíčko Cuccio, který voní po medu a mléku a krásně mi provonělo celou taštičku i přes to, že bylo ještě zavřené. Ze zvědavosti už jsem ho musela vyzkoušet a moc se mi líbí, že jsou po něm ruce krásně jemné a určitě mi pomůže i na kůžičky kolem nehtů.


To by bylo k dárečkům všechno a co jsem si já pořídila? U stánku Jordana jsem strávila pěknou chvilku vybíráním laků. Mají opravdu moc pěkné barvičky. Jejich laky stály 50 Kč, což je za 15 ml pěkná cena. Já jsem nakonec ukořistila dva. Meruňkový Sweetheart a efektový Red of Hearts. Ten obsahuje srdíčka a třpytečky a měli ho ve třech barvách - růžový, červený a fialový. Já jsem sáhla po červené klasice a určitě se bude hodit na Valentýna. Já jsem obecně ujetá na srdíčka :D. A u stánku miluji kosmetiku jsem pořídila čtyři laky Golden Rose. Strašně se mi líbí jejich flakónky. Kupovala jsem zelený Rich Color 19, ten jsem už mimochodem nalakovala a co nevidět ho uvidíte. Pak prasátkový Rich Color 67, který mě opravdu rozesmál.. to uvidíte níže. Jolly Jewels 111, na který jsem koukala u Romči, že ho pořídila taky :D. A poslední úžasný krasavec jménem Care + Strong 118. Krásná fialová měnící se až do zlaté, z toho mám opravdu radost a myslím, že matný bude vypadat luxusně. Celkem jsem tam za Golden Rose nechala necelé dvě stovky.




Ten šteteček mě fakt pobavil, když jsem to otevřela :D

Víc jsem toho bohužel/bohudík nepořídila, jelikož byl velký zmatek a já s sebou měla ještě přítele a naše mamči. Určitě jsem si ale domů odvezla úžasný zážitek a pocity. Zároveň mě tato zkušenost nabila pozitivní energií a já se z blogování těším ještě víc! :) Byla jsem moc ráda, že jsem tam potkala právě Nikču, se kterou jsem mohla probrat laky, nehty a všechno, co se toho týče a mohla se cítit "normálně" :D. Možná někdo ví, o čem mluvím :D

11 komentářů:

  1. Jé, to je super, moc jsem se na tvůj článek těšila. :)
    S poslední větou musím souhlasit, taky jsem se tak cítila. :D Přijela jsi se super věcičkami, těšing na články.
    A vidíš, právě ty Jordana jsem tam nikde neviděla ( u sebe píšu o Jessice, jsem si nějak popletla ), a zrovna ten Sweetheart vypadá báječně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem původně o tom psát nechtěla, když nemám ty fotky a v podstatě píšu to samé, co vy :D Ale tak chtěla jsem aspoň napsat co nového a co jsem si koupila. Na fotky se ostatní můžou podívat třeba u tebe (když tě tak využiju) :D
      Mě třeba zas štve, že jsem na tu akci Nubar 1+1 přišla až doma :D A prostě mě napadá takových věcí, co jsem si mohla koupit.. ale co už, na jaře budeme mít další příležitost :)
      S tim Sweetheart jsem myslela na tebe, že se ti určitě bude líbit. Přijde mi, že je i trošku podobný tomu Yves Rocher, o kterém si teďka psala :)

      Vymazat
  2. Wau, krásne laky od China Glaze a GR , teším sa, čo s nimi vytvoríš :))

    OdpovědětVymazat
  3. Anísku také gratuluji ke spolupráci a moc se těším na nové výtvory! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Soni! :) Snad se výtvory budou líbit :)

      Vymazat
  4. Ten fialovo zlatý GR vypadá dost dobře, já se u jejich stánku zdržela asi 5 vteřin, protože neměli nic nového, no asi jsem to tam měla trochu prohrábnout :)
    A jak to, že nemáš žádný OPI? To je nějak podezřelé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mě zaujal hned jako první ten fialový, jinak jsem tam stála a vybírala taky pěkně dlouho :) Nejdřív jsem měla plný ruce, pak to zas vysypala, že teda ne a pak, že zase tyhle jo :D
      Noo OPI :( nemám, snad příště. Já tam byla v pátek dopoledne a byl tam šílený zmatek, strašně narváno a hlavně jsem už nechtěla zdržovat, je toho víc, co jsem prošvihla :D Ale jarní to jistí :)))

      Vymazat
    2. Tak se tam třeba uvidíme ;)

      Vymazat
  5. Proč já vždycky Interbeauty prošvihnu a zjistim to, až když je po něm? :o) Ale aspoň jsem ušetřila, určitě bych potřebovala od všeho něco....Laky jordana mam v plánu vyzkoušet už straaaaašně dlouho, mají úžasný barvy! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jarní už nesmíš prošvihnout, bude 10. - 11. 4. 2015 a určitě to ještě na blogu připomenu. Je to zážitek tam být a moct se pokochat :) Ale s tím šetřením máš pravdu, já už kuju pikle, co pořídim na jaře :D

      Vymazat