Stránky

úterý 30. září 2014

p2 sand style - 030 seductive + Gabriella Salvete - 143

Ahojky!

Tentokrát jsem nad svou sbírkou stála celkem dlouho a přemýšlela po čem sáhnu. Ale pak i na mě padl podzim a mé nehty se přizpůsobily barvám tohoto období, jelikož blogy jsou plné těchto laků. Myslím ale, že to nebude na dlouho, protože pro mé nehty roční období jakoby neexistovala a já ráda sáhnu na podzim i po veselejších barvičkách. A naopak třeba na jaře i po takové podzimní barvě. Nakonec jsem tedy vybrala barvy, které uvidíte v dnešním příspěvku.



První, o kterém budu mluvit je pískový lak od p2, který se k podzimu dokonale hodí. Blíže se na něj můžete podívat TADY. Ano, jak už jsem řekla - podzimní barvy lakuju i na jaře :D Obvykle záleží na tom, kdy a který lak si koupím, protože hrozně ráda zkouším a vždy se nemůžu dočkat, až něco nového nalakuju. 


A druhý, ten jste ještě na blogu neviděly, je Gabriella Salvete č. 143. Neviděly jste ho proto, že ho mám permanentně zabavený, jelikož si ho zamilovala mamka a pořád ho lakuje. Já se jí ani nedivím a k ní se dokonale hodí. Barvu bych popsala jako takovou starorůžovou obsahující hodně jemný zlatý a stříbrný shimmer, kterého je v laku hodně. Kdyby byl více sytější a do červena, evokoval by ve mě Vánoce. Moc dobře se lakuje, je tedy méně pigmentovaný, takže jedna vrstva nestačí. Dvě vrstvy ale vytvoří šťavnatý efekt. Na pohled je to opravdu moc příjemná barva. Výhodou je, že se skoro nikdy neloupe, maximálně se časem šoupou špičky. To přičítám právě obsaženému shimmeru, díky kterému lak na nehtech lépe drží. 










Bohužel i na fotkách je poznat, že ten podzim a zima již klepou na dveře, jelikož už je špatné světlo na focení. Štve mě, že už bude jen hůř, protože vevnitř v bytě se mi fotí špatně. 

A jak se tahle podzimní kombinace líbí vám? A jaký je váš úplně nejvíc podzimní lak?


4 komentáře:

  1. Krásná kombinace, tenhle GS ještě nemám, jak je to možné??:o)) Mám ráda tyhle kombinace, kdy jsou pískové laky takto "zjemněné" :o)) A jaký je můj nej nej podzimní lak? Sice ho nevlastním, ale jsem si jistá - Maybelline Colorama 145 :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, Marcelko, že se ti kombinace líbí :) Děkuji ta pochvalu. Joo 145ku jsem u Romči viděla a je úžasná. Koukala jsem se po ní v drogérkách, ale už jsem jí bohužel nenašla :(

      Vymazat
  2. Ten P2 je teda krasavec ! Moc hezká kombinace. :)

    OdpovědětVymazat