Stránky

středa 20. srpna 2014

Catrice - 49 Keep Pool + l'oreal Paris Matte Top Coat

Zdravím vás do dnešního studeného počasí, 

nevím, jak je u vás, ale tady ve Varech je strašná zima. Už to léto není ono, přijde mi, že už je to spíš všechno takové podzimní. I to sluníčko už je nízko, rychleji se stmívá a fouká studený vítr. Abych si léto trošku připomněla, vzpomněla si na inkoustové moře nebo modrý bazén, sáhla jsem po laku s názvem Keep Pool od Catrice. Tenhle kousek mám už celkem dlouho, ale pořád jsem se zdráhala ho sem dát. Jednou jsem ho i lakovala a fotila, ale fotky se vůbec nevyvedly. Nedávno jsem ale v DMku objevila matující top coat od l'orealu a nutně jsem ho musela koupit a vyzkoušet. Pak už chybělo jen málo, aby právě Keep Pool a tenhle tc vytvořily nesmrtelnou dvojku. 



První z nich, tedy Keep Pool od Catrice, je lak modré barvy, který navíc ještě obsahuje jakousi perleť. Ve stojanu mě zaujal hned na první pohled, ale to skoro každý, protože Catrice má ty stojany strašně krásně nasvícené. Ale ani takovéhle osvícení jim neomluví ty jejich nekvalitní štětečky. U tohoto kousku tomu není jinak. I když mohla jsem dopadnout i hůř, tohle je ještě ten lepší případ. Lakuje se poměrně dobře, až na to, že metalické laky dělají hrozně rádi kocoury a šmouhy. S troškou šikovnosti ale nebylo nic vidět a ke spokojenosti stačily dvě vrstvy. Nakonec jsem zalakovala top coatem od Astoru pro lesk a rychlé schnutí. 





Jak už jsem výše zmiňovala, objevila jsem matující top coat od l'orealu. Když jsem úplně náhodou šla kolem jejich stojanu (obvykle ho projdu bez většího prohlížení, protože laky jsou na mě moc drahé na tak malé balení). Vůbec jsem netušila, že mají i matující top coat. Chvilku jsem ho převalovala v ruce, přeci jen 89,90 za takovou lahvičku, to se mi úplně dát nechtělo, ale přeci nějaký sháním, tak ho zkusím. Myslím, že jsem neudělala chybu. S matujícím efektem jsem byla spokojená a navíc modrému Catrice náramně slušel. I když jednu chybu má, se štětečkem Catrice si tenhle může podat ruku, protože je hodně roztřepený. To ale taková překážka není. Konečně tedy můžu říct, že mám dobrý matující tc.









 A jaká varianta se líbí víc vám?

15 komentářů:

  1. Tak teďka si mě zasáhla do blogerkého srdce :-D <3 tohle je moje oblíbená barva!!!!! Prostě taková ta modrozelená a i když je tahle spíš modrá, tak je dokonalá!!!! Líbí se mi obě varianty, ale ta matná snad ještě o trochu víc, takže jsi koupila správně :-) aaaaaaaach :-D btw musela jsem se nedávno smát, když jsem zadávala číslo nějakýho laku do googlu, vyjelo milion nehtů, ale tvar těch tvých poznám zcela neomylně :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, to je krásný! <3 To jsem strašně moc ráda, že jsem se ti trefila do vkusu, moc často se to nestane, co? :D Jak už jsi kdysi psala, vždycky si z limitek odneseme každá jiný kousek :D

      :D Až tak jsou už moje nehty profláknutý, jo? :D

      Vymazat
  2. Krásné nehty, krásná barva prostě úžasné. Mám moc ráda tvoje fotečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu moc :) Nebýt mého přítele, tak by nikdy takové nevznikly, ale ještě se to pořád učí :)

      Vymazat
  3. Tak teď jsi mě namlsala na ten Catrice,protože ten matující top coat mám a společně jim to moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na matující doporučuju mrknout, moc se jich v drogerkách nedá sehnat a když, tak tolik nematujou :)

      Vymazat
  4. Catrice mám doma taky a teda, v matu vypadá dokonale!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi víc líbí matný :) Jsem ráda, že to má úspěch.

      Vymazat
  5. Nádherný kousek a s tím matem je to bomba. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Matný je nádherný :) Dlouho ho již sháním a u Lorealu bych ho nehledala, tak se na něj hone půjdu podívat! :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Taky jsem to vůbec nečekala u Loralu.. a ono hele, většinou když to někde vůbec nečekáš, tak to na tebe vykoukne :D

      Vymazat
  7. Aj ja ďakujem za tip na matný lak, dlho ho hľadám tak sa pôjdem na tento pozrieť :)
    A samozrejme - krásne nechtíky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, důležité je, abys s tím pak byla spokojená :) Což doufám, že budeš a samozřejmě moc děkuju! :))

      Vymazat