Stránky

pátek 20. června 2014

Maybelline bleached neons - 241

Krásný den takhle při pátku, 

dnes se ozývám po dlouhé době, protože mi snad nic nepřálo k tomu, abych mohla přispět. Ještě pořád mám zkouškové a pořád hodně učení a v tom se rozhodly protestovat i moje nehty. Jeden mám dole úplně. Což se stalo v Takku při zuřivém boji o svršky ve výprodeji. To se vám musím pochlubit jaká se mi povedla koupě. Totiž u nás v Tescu rušili Takko a na všechno kompletně měli 70% slevy. Trička tak vyšly na 24 Kč, kalhoty 90 Kč, šperky 18 Kč, sukně 23 Kč, svetr 80 Kč a tak dále - to je bomba! Bylo to poprvé v životě, co jsem se nekoukala na ceny a jen brala věci v mojí velikosti :-D. A při tom zkoušení jsem přišla o nehet a nejhorší je, že ani nevím jak. Prostě najednou nebyl. O to víc mě to děsí, že byl tak slabý a sám takhle upadl? Dále bojuji se suchou kůžičkou a docela mám záděry, což taky na fotkách není nijak přitažlivé.  A v neposlední řadě pořád nemám čtečku karty od foťáku, takže si jí půjčuji od bráchy mého přítele a to není zrovna moc praktické ho obden otravovat :-D. Ale i tak jsem se rozhodla vám sem přispět, i když ne s bůhvíjakou novinkou nebo něčím neokoukaným a to s bělenou neonkou od Maybelline v odstínu světlé meruňky. V poslední době jsem totiž lakovala hodně laků, co mám už na blogu, a tak se mi na nehty pár laků dostalo i víc než dvakrát - což je u mě divný.. počkejte sahám si na čelo :-D ne, je to dobrý. 




Od doby, co jsem ho koupila jsem ho lakovala poprvé narozdíl od jeho bělených neon brášků, které jste zde mohly vidět. Lakuje se celkem dobře bez obtíží a ke spokojenosti stačí dvě vrstvy. Má podíl bílé barvy, takže kryvost je dostačující oproti klasickým neonkám a schnutí taky celkem šlo, prostě průměr. Co mě ale zlobilo byla výdrž. Už ten den večer se mi začal loupat a druhý den už měl prasklinky a tím, že je dost světlý byla vidět i špína? v těch prasklinkách. Mám na mysli takovéto, když máte delší nehty a jak jsou pružné, tak se ohýbají a lak na nich praská a dělá neplechu. No prostě to nevypadalo vůbec hezky a to si prosím ruce myji :-D Mimochodem schne do polomatna a vypadá krásně. Ta barva se mi moc líbí, úplně na rukách svítí, tím spíš, když už jste nachytaly nějaký ten bronz :). Na teď je to určitě ideální barvička, pokud s ní počítáte tak na dva dny.









Máte taky nějakou bleached neons? Pokud ano, tak mi určitě dejte vědět, jestli se potýkáte s něčím podobným nebo mám postižené, pružné a "dělajícíprasklinynalaku" nehty jen já.

11 komentářů:

  1. Taky mám, je super, moc se mi líbí ten polomatný finish My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně taky, proto ani nedávám TC a pak míň vydrží :(

      Vymazat
  2. Mám jen tenhle, jak jsem ti hned hlásila. :D A zbožňuju ho, je to tak nádherný odstín ♥ Jenom je naprosto nevyfotitelný :( Což se tobě povedlo velmi dobře :) Nevzpomenu si, jak dlouho jsem ho nosila, ale asi tak dva dny a mám pocit, že mu nic nebylo. Jenomže já mám nehty kratší, takže to bude i tím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já vím :D Odstín je super, fakt svítí a vynikne na rukách. Oo děkuji, snad jsem zachytila alespoň část jeho kouzla :-D

      Vymazat
  3. Já mám samozřejmě všechny odstíny..nj když jde o neonky..:D Na tento se už tak dlouho těším, že ho láknu, tak snad už brzo..:D Jinak je moc pěkný a velmi Ti sluší :)
    A práskání znám.. světlé laky mi to taky občas dělají..:( Ale záleží teda alespoň u mě i na top coatu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasné, já mám tři, protože ten oranžovo-růžový už mám v podobných odstínech :D Určitě se těš, je super. Děkuji Ti mooc :) No jelikož tenhle schne do polomatna, tak jsem ho nechtěla do lesku a takhle to dopadlo. Ale příště asi něčím zkusím přetřít :)

      Vymazat
  4. Jo no, mám všechny, ale na tenhle se těším asi nejvíc :D Zatím jsem zkoušela jenom ten zelený a měla jsem na něm vrstvu efektového nadlaku a docela držel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak já mám jen tři a ani nevím, který se mi zamlouvá nejvíc. Zelená je pro mě hodně neobvyklá, tu já jinak vůbec nemusím, ale tohle je neonka! :D No a růžová to je srdcovka a tahle oranžová je taky skvělá. To je fakt těžkýýýýý :D

      Vymazat
  5. Máš krásně dlouhý lůžka, fakt ideální nehty na malování:-) aaa supr láček, moc ti sluší a i fotky se mi moc líběj. Obecně jsem si říkala, že bychom asi měly zapojit víc i nás samé a ne jen ruce, pořád dokola :-D Mám z téhle řady neonek růžovku a druhou, která je jakoby do lososova?? Nevím teďka čísla, ale ty budeš určo vědět:-) jinak přeju moc štěstí u zkoušek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, děkuji ti :) Jeden je ale teď chudáček úplně malinkatej u kůžičky, my jsme asi spojené, ne? :D Já bych se jako ráda zapojila do toho focení, jenže nevím jestli mám odvahu se ukazovat :D Jojo, vím, tu lososovou zrovna já nemám :D Děkuji moc, teď čekám už na poslední výsledek a pak by to bylo všechno, uf uf :))

      Vymazat
    2. To bude určitě dobrý;) A nehet doroste, já už je mám taky zase jakš takš delší :-D Nejlepší by bylo se s pár blogerkama sejít a nafotit něco společnýho, to by se mi líbilo moc:-) Ale jinak si myslím, že by to za to fakt stálo;)

      Vymazat