Stránky

pondělí 2. června 2014

Májové nákupy

Zdravím vás všechny,

po měsící je tu opět další článek o nákupování, aneb co jsem si pořídila za měsíc květen. Ten čast tak strašně letí, to je hrozné. Za chvíli jsou Vánoce, holky :-D. 


Asi jako obvykle začnem s laky, protože ty k tomuto blogu neodmyslitelně patří. Těch se tento měsíc sešlo celých devět. Což myslím není tak strašný počet. Přičemž větší počet (5) jsou laky od Maybelline Colorama, na které byla v DMku akce 2+1 zdarma. Navíc Maybelline uvedl do drogérií novinku laků bleached neons, které jsem prostě nutně potřebovala. Pět jich je z toho důvodu, že ten šestý dostala dárkem přítelova maminka, která zbožňuje laky stejně jako já. Na fotce zleva oranžový - 241, zelený 244, růžový 243, světle růžový 300, modrozelený 654.


A dalšími kousky jsou - Avon - Roses Are Red, černý Rimmel 60 seconds - 800 Black Out - černý už jsem dlouho chtěla a na Rimmely teď byla akce v Rossmannovi, Rimmel 60 seconds - 415 Instyle Coral, a dárek od přítele modrý metalický Catrice - 49 Keep Pool.


Ozdoby na nehty - zelené kytičky a fialové hvězdičky, protože těch není nikdy dost. Kus za 10 Kč.


A teď trochu z jiného soudku. Moc ráda nakupuji v akcích, a tak ani tyto produkty nejsou výjimkou. Sprcháč Balea - 30 Kč z DMka, Fa hydratační mýdlo na ruce - protože hydratovat potřebujete i při mytí rukou a je to nedílná součást péče o ruce - 35 Kč, výprodej Tesco. Syoss šampón, který má být bez silikonů, sice byl dražší, ale je to velké balení - 85 Kč, Makro. Na ten jsem zvědavá, protože silikon v šamponech je prý zlo. A poslední sprchový gel Palmolive, zase akce z DMka za 30Kč. 


A poslední směsice všeho možného. Odlakovač snad kupuji každý měsíc, protože toho já mám nehoráznou spotřebu. Mrkejte kolik ho tam je a to ho ani ten měsíc nemám :-D. Jinak si ho ale moc chválím, je to odlakovač z Lidlu a svou skvělou, praktickou pumpičkou a cenou cca 60 Kč si mě dostal. Tělový sprej Avon s vůní po švestkách a vanilce je taky úžasná záležitost, zvlášť na horké dny jako osvěžení a má boží vůni. To malé je korektor od Catrice a má opravdu skvělé krytí, kolikrát je to záchrana na tyto "červené" potíže. Make-up Rimmel Match Perfection, který byl také ve slevě (z Rossmanna, 25% na celý sortiment Rimmel). Už jsem ho zkoušela a je super. Před tím jsem měla ten Stay Matte, zkoušela jsem ho jednou a byla jsem jak s jílovou maskou. Nechápu co to s tím vyvedli. Myslela jsem, že make-up jen přebalili z toho béžového obalu s nápisy přírodní atd. Ten mi fakt vyhovoval. Ale tohle je pudrový, až to bolí. Takže nevyužitý se válí v šuplíku a je mi líto i člověka, kterému bych ho měla darovat :-D. Za to tenhle Match Perfection je skvělý. Je mastnější, což mi moc vyhovuje, protože ty vysušující akorát upozorňují a vyzdvihávají "loupající se krátery" :-D. Pleť s ním působí přirozeně a sjednoceně. To nejlepší na konec - Biosil Plus, který jsem pořídila na rady Baju. Má zajišťovat lepší a zdravější nehty, pleť i vlasy. 


A za co jste tento měsíc utrácely vy? :)

12 komentářů:

  1. Hezké nákupy, docela by měl zajímal ten Syos šampon na tu moji hřívu :D tak bys pak mohla poreferovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zatím jsem ho zkoušela dvakrát a myslím, že pro mě bude třeba ještě kondicionér. Jednak to rozčesávání je psycho :D a ty vlasy mám tak nějak tvrdý a "vržou" když si nedám kondicionér. Ale jinak jsem s ním byla spokojená, to mi dělá snad každý šampon, krásně voní a vlasy i celkem dlouho vydrží hezký :)

      Vymazat
  2. Joo Bleached Neons mě taky dostali. Původně jsem si koupila jenom 244 a 242 s tím, že mi to přece stačí. Nestačilo. :D Na netu jsem potom viděla swatche 241 a bylo jasno, naštěstí v DM na ně pořád měli ještě slevy , protože myslím, že v Rossmanu kde jsem kupovala první dva už skončily no a když už jsem tam byla vzala jsem pro jistotu i 243 :D Kdyby náhodou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To znám, je to nemoc :D Ale já myslím, že jsme neprohloupily! Určitě je využijem, jsou to moc krásný barvičky.. musíme se něčím uklidnit :D

      Vymazat
  3. Ty neonky jsou super. :) Zatím se na ně u mě nedostalo, tak jsem zvědavá jestli na ně ještě dojde. Taky bych se měla už do toho pustit a sepsat už konečně ty nákupy, teď už za dva měsíce, ale nějak se nechce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásný, zamilovala jsem si je :) Hlavně v tom, že takových barev se moc nevidí. Mě ale zase nedostaly Sugarky jako tebe :D Na které možná taky ještě dojde, kdo ví :)

      A ještě máme nominaci v lakovacím TAGu, tak jsem na tebe moc zvědavá, co se dozvím. Já rád šmejděníčko :D Dneska se s tím chci nějak popasovat, ale zradila mě čtečka karet, tak nevím,jak dostanu fotky do PC.

      Vymazat
    2. Nooo, na to bych se taky dneska mohla pomalu vrhnout :)) A já jsem zvědavá na tebe též, i já si ráda pošmejdím. :D

      Vymazat
    3. Tak slečny do toho, jsem zvědavá :D

      Vymazat
    4. :D čekám až uschnou nehty a jde se na to :))

      Jo a mimochodem, schne mi právě 241 Bleached Neons........ dnes jsem jí neodolala, ale jsem dobrá, vzala jsem si jen jeden kousek. :D

      Vymazat
    5. Juuu těším se až ho uvidím na tvých nehtíkách a na tvé zpracování :)) Jen jeden, jooo? :DDD

      A Baru, tebe jsem nominovala též, tak jsem zvědavá, co se dozvím o tobě :)

      Vymazat
  4. Super článek, mně tohle prostě baví :-D Jsem ráda, že sis pořídila ten Biosil, je fakt peckovej, musím pro něj taky zaskočit, akorát jsem ho dobrala:) jinak ten odlakovač od Cienu mám teď nově a nemůžu si ho vynachválit!!! Děsně mě překvapil :-D a co se láčků týče, to je jedna báseň, hrozně hrozně hrozně se mi líbí ten červeňouš od Avonu!!! Must have :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že sis početla :D Jsi moje spása - pro mě a mé nehty! :D :)) Cien už jsem měla jednou a byla jsem s ním moc spokojená, ta pumpička a vůbec všechno je na něm skvělý, ale já jak vidim někde něco jinýho nevyzkoušenýho, nejlépe zlevněnýho tak to beru a pak brečim, že Cien chci zpátky :D

      No jakooooooo ten Avon ten teda fakt musíš jakooo! :D

      Vymazat