Stránky

sobota 21. června 2014

Avon Gel Finish - Very Berry

Zdravím, 

některé z vás si již na facebooku mohly všimnout, že se má sbírka rozrostla o jednoho Avoňáckého krasavce. O lak s gelovým finishem v odstínu Very Berry. Je tomu už dlouho, nicméně jsem se až teď dostala k fotkám, abych vám s ním mohla přispět. 


Barva je krásně sytá něco mezi bordó a vínovou, asi od každého trošku. Na sluníčku je víc světlejší než ve stínu, tam nehty působí až tmavě krvavě. Ve skutečnosti je ale více do růžova narozdíl od té krve. Čímž se dostávám i k odlakování, protože to je totální vražda :-D Připravte si hromadu tamponků na odlakování a pevné nervy, protože já už jsem pak z toho taky viděla rudě :-D. Plus ale je, že ač tyhle barvičky rády barví nehty i kůžičku, tahle to neudělá. Alespoň s podkladem to mám vyzkoušené, bez něj bych do toho asi nešla. Někomu bude stačit už jedna vrstva, protože lak má skvělou pigmentaci, ale pro dramatičtější, sytější a šťavnatější výsledek si určitě nalakujte vrstvy dvě jako já. Uschne do extra vysokého lesku, akorát si trošinku počkáte. Protože to mu celkem trvá. TC na schnutí a lesk jsem nedávala, chtěla jsem vidět jak uschne sám a jak se bude lesknout. Na nehtech vydrží poměrně dlouho, moc se neošoupává a ani se mi neloupal. 










Co vaše zkušenosti s Avonem? Hodně z vás mi u minulého článku s Avonem psalo, že jste si nějaký gel finish lak také pořídily, tak bych už ráda očumovala ty vaše! :))

14 komentářů:

  1. To jsou úúúžasný fotky, fakt paráda:-) takový krásně letní. No a lak ani nekomentuju, Avon mě fakt dostal.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, ty jsi tak hodná, děkuju moc :) Avon je supráckej :))

      Vymazat
  2. Sluší Ti moc a moc. Fotečky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tenhle je slušivý tak, že by snad slušel každým nehtům :))

      Vymazat
  3. Vážně dokonalý zástupce tohoto odstínu ! A jak ti sluší ! Tvé fotky se mi líbí čím dál víc, tleskám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, ty jsi tak hodná, to je od všech tak moc hezký. Děkuji, přesně tohle mě motivuje dál :))

      Vymazat
  4. úžasný lak :) já mám z těchto s gelovým finishem jen jeden (zatím) v odstín parfait pink.. jen jsem se k němu ještě přes mou hromadu laků nedostala ho ani nalakovat, ne tak ještě vyfotit :D každopádně, máš krásné fotky a odstín se mi velice líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, je to od tebe milé. Škoda, žes ho ještě nezkusila, zrovna na tento odstín jsem byla zvědavá a zvažovala si koupit i jeho :-D Tak určitě až vyzkoušíš, tak dej vědět. Zajímalo by mě jak vypadá :))

      Vymazat
  5. Krásný kousek :) Já jsem zatím tento gelový lakovala na nohy.. mám takový hodně jasně červený a paráda..ještě mám světle růžovo-losový, no určo ještě nějaká dokoupím, tento se mi zdá, že by u mě mohl skočit..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to doufám, že je u tebe brzy uvidím, vůbec o nich nikdo nepíše :(

      Vymazat
  6. Krásný blog, líbí se mi, že nehty fotíš v jiném prostředí :) Jinak na Avon Gel čekám :) Budu mít růžový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je zlaté :) Děkuju moc, na růžový jsem moc zvědavá, uvažovala jsem o něm taky, ale růžových mám tolik, že to nestačím střídat :D

      Vymazat
  7. Úžasná barva laku :) Máš krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nehtech je opravdu moc krásný a vřele doporučuji i jeho kolegu Roses are red :) Za fotky moc děkuji, přítel se činí :D

      Vymazat