Stránky

středa 9. dubna 2014

French manicure

Krásný den, dneska bude článek o francouzské manikúře. Chtěla jsem si oddychnout od barevných nehtů a dát prostor klasice. Protože francouzskou manikúru miluju a je elegantní, nestárnoucí a hodí se ke každé ženě v každém věku. Nehty po ní působí upraveným dojmem a podle mě dělá i sexy ruce. 



Za časů minulých, to když jsem ještě navštěvovala střední školu, jsem měla nehty gelové. A to asi 5 let, ještě rok po střední. Vyzkoušela jsem spoustu barevných kombinácí, ztřeštěností, ale k francii jsem se vracela nejraději a nejčastěji. Občas si po gelovkách postesknu, ale zase mi to přijde zbytečné, když svoje nehty mám jakž takž hezké. Určitě je pohodlnější mít gelovky, nestarat se, jestli se vám neloupe lak nebo abyste se nebouchly a nehet se nezlomil a taky se v podstatě staráte jen každé cca 3 týdny, když jdete na doplnění. Chtěla jsem vám nějaké fotky mých gelových nehtů z dřívějška ukázat, ale jako naschvál jsem si snad žádné nevyfotila a na každé fotce, jak kdybych tušila, že to budu chtít, nemám vidět nehty :-D. Ale zkusím ještě zpunktovat svojí nehtařku, která každé nehty fotila pro inspiraci jiným, jestli by mi je nemohla poskytnout. Samotnou mě to zajímá, co jsem si na ní za těch pět let vymýšlela. Ovšem šok nastal až po sundání nehtů. Hooodně hodně dlouho jim trvalo, než se vzpamatovaly a daly se mi do pořádku. Stálo mě to hodně péče a úsilí, ono po pěti letech to jde dost znát, mít nehty "nechráněné" gelem, oslabené a lámavé.

K francii potřebujete bílý lak na špičky, nějaký třeba narůžovělý málo krycí lak, aby bílé špičky tak nesvítily, i když to se nevylučuje. Záleží na vkusu. A vrchní lesklý TC. Francouzská manikúra se prodává i v sadě s laky a šablonkami. Někdo je šikovný a šablonky nepoužívá, ale já bych to asi bez toho nezvládla. Proto mám šablony z Oriflame. 

Já nejdříve začnu nalepením šablonek a špičky natřu bílým lakem. Zmiňuji ho už po několikáte, ale bílá GS je moje srdcovka. Nechám zaschnout a odlepím šablonky. Tady se může hodně názorů lišit, četla jsem, že se to má sundavat hned za mokra, že pak uschlý lak se odloupne i s tou nálepkou, ale já to mám vyzkoušené takhle. 

Velice dobrá věc k dalšímu kroku je odlakovač v tužce ke korekci nedokonalostí. Ale dá se použít i vatová tyčinka namočená v odlakovači. A právě tou tužkou odstraním vše, co mi třeba trochu zateklo za šablonku nebo jsem to namalovala křivě. 

Když jsem spokojená s bílou, jde na řadu další krok. Tím je můj lak od Essence, konkrétně by to měl být bělič nehtů s perletí, který působí proti žloutnutí, ale mně se skvěle hodí právě na tuhle francii, má název: essence studio nails - pro white, rosé. Samotnou bílou nenaruší a nehty zvýrazní svou perletí a čistotou. Samotný vypadá taky skvěle, upraveně, ale musí se dát více vrstev pro takový mléčný upravený vzhled. Už mám druhé balení, protože jeho velké mínus spočívá v bleskurychlém vyschnutí. V půlce lahvičky se začne už strašně táhnout, pruhovat a ztratí úplně všechnu schopnost, aby se dal nalakovat. Což mi bohužel udělal včera. Nevím, zda to děláte, ale já v případě nouze, když už mám udělaný 2 nehty a nechci to dělat znova kvůli jinýmu, naleju do laku trochu odlakovače, aby zřídnul. Ono to pro příště zas není nic platné. Protože je vyschlý zase. Takže budu muset hledat jinou alternativu nebo ho koupím potřetí :-D.

Tady přichází na řadu vaše fantazie. Moje fantazie většinou spočívá ve zdobících lacích nebo nálepkách. Tentokrát to byly nálepky od Essence z výprodeje, oni věděli moc dobře proč. Už byly asi nějaký starý a při odlepení se trhaly, prostě jako když vám zestárne a ztratí průžnost umělohmotná fólie nebo cokoli a začně to praskat a lámat se na kousky. Ale já jsem statečně zachovala klid a poskládala je z těch roztrhaných:-D

Nakonec přichází na řadu top coat pro lesk a zahlazení.  A to je všechno. S trochou cviku to pokaždé vypadá líp a líp. 



Pro úspěch s hrnečkem jsem si nemohla u snídaně pomoct :-D




 Jaký názor máte na francouzskou manikúru vy? Už jste jí někdy měly nebo zkoušely? Jestli máte na svoje nehtíky odkaz určitě pošlete, moc ráda se podívám.

4 komentáře:

  1. Krásný... Podle mě je francouzská manikúra nejuniverzálnější a nejslušivější úprava nehtů. A opět moje oblíbená fotka s hrnečkem,super!!:o))) Hezký večer:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti za komentář, Marcelko :)) Ano, taky taky jsem zastáncem tohoto názoru. Francie je prostě nesmrtelná klasika :))

      Vymazat
  2. Moc se mi tvoje provedení líbí. :) Ty kytičky to moc příjemně osvěžily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, není to sice jak od profíka, ale je to příjemná změna po všech těch barevnostech :-D

      Vymazat