Stránky

sobota 22. března 2014

p2 sand style - 030 seductive

Krásný víkend přeji, tenhle lak jsem si pořídila už dříve v Německu a došla na něj řada až dnes. Jak jsem psala, tak mé nehty protestují a já jsem si ho šetřila, až mi trošku dorostou a spraví se. Ale to bych nebyla já, abych to nevydržela. Musím tedy říct, že už se mi nehty lepší a dorůstají, ale pořád to není ono. Tak snad se už brzy dočkám krásných drápků.



Seductive je krásný vínový odstín se zlatými třpytečkami, ovšem záleží na světle a úhlu pohledu. Jednou je lak fialový-vínový a krásně se v něm vyjímají zlaté třpytky a jednou ani třpytky vidět moc nejsou a lak působým takovým nahnědlým dojmem. V lahvičce je lak hoooodně moc třpytkatý a asi i tmavší než na nehtech, třpytky vytvářejí i nazelenalé odlesky, ty už ale jinde než v lahvičce neuvidíte. Moc bych ocenila takový odstín nebo alespoň podobný v "hladkém" provedení, protože to je opravdu krása než lak zhrubne a stane se pískovým. Moc se mi totiž nelíbí si pískové laky přelakovávat na "hladké". Má skvělý oválný a měkký štěteček, o trošku delší než u GS Stars. Lakuje se skvěle. Schnutí je poměrně rychlé, asi jako u jiných "normálních" třpytkatých pískových laků. Jako obvykle jsem dala 2 vrstvy. Co se výdrže týče, tak životnost byla pouhé 2 dny a pak jsem měla odrbané a někde i odloupané špičky. Ale i tak uznávám, že vypadá fantasticky, takže kdo má rád podobné barvičky a ještě se zamiloval do trendy frčících pískáčů, tak určitě doporučuji. 

Omluvte můj upiclý růžek na ukázováčku :-D




Není to fešák?

Žádné komentáře:

Okomentovat