Stránky

pátek 14. března 2014

NYC - Midtown

Zdravím takhle při pátku, dneska přicházím s další dávkou růžového laku (to tu dlouho nebylo). Konkrétně bude řeč o Midtownu od NYC, který jsem dostala od přítele :-).

V lahvičce je lak krásně sytě růžový s takovým tím typickým perleťovým modrým shimmerem a vytváří perleťové odlesky, po nalakování už tolik ten modrý shimmer vidět není, ale je docela perleťový. Ovšem lakování trochu drhne. První pokus o nalakování probíhal venku, což se mi už párkrát neosvědčilo. Nevím, zda s tím někdo máte zkušenost nebo se to stává jen mně, ale pokaždé, jak lakuju venku nebo mi nehty jen schnou na sluníčku, tak to dělá neplechu. Buď to tedy vůbec neschne nebo to přinejmenším udělá bublinky. A jinak to nebylo ani s tímto lakem, vůbec nechtěl uschnout a strašně se dělaly ony bublinky a na to se nedalo koukat, hned to šlo dolů. Druhý pokus už byl úspěšnější. 


Lak mi přijde, jak kdyby byl na nějaké vodní bázi :-D. Protože je opravdu tak tekutý a i v první vrstvě byl takový vodový, není tak moc pigmentovaný, takže určitě je třeba 2 vrstvy, ale s těmi zas opatrně, protože i doma ve stínu má tendence dělat sem tam bublinku. Se štětečkem se pracovalo dobře, je úzký a rovně střižený. Co se schnutí týče, tak tento lak bych určitě nenazvala quick dry, protože na můj vkus schnul hodně dlouho a ještě po 2 hodinách se mi dělaly otisky. Podle mě je to takový ten typ laku, na který se vám otiskne polštář, když jdete spát tak 2-3 hodiny po nalakování. Ve výsledku ale musím říct, že je to opravdu povedená barvička a moc hezky se na ní kouká. Neschne do extra vysokého lesku, ale ta perleť to nahradí.







Žádné komentáře:

Okomentovat