Stránky

středa 5. března 2014

Gabriella Salvete - 101,130

Ahojky, dneska nic nového, opět moje milá Gabriellka v něžné kombinaci. V současné době totiž moje nehty protestují a pořád se chtějí lámat a štěpit. Snažím se je tak nezatěžovat, pečovat a ládovat vitaminama a snad se to dá do pohybu a budou zase fit na články. Takže už tak druhý týden fotím pravou ruku, která ještě ujde, ale je to celkem boj fotit levou rukou, zkuste si to někdy:-D. Takže pokud máte nějaké rady a tipy, co s těma nehtama, tak je určitě uvítám.

Dnes tedy konkrétně o béžové 101čce, což je moc milá barva, když máte chuť na něco nevýrazného, ale přesto upraveného. Je to béžový, mléčný lak, který k dosažení své barvy v lahvičce potřebuje minimálně 2 silnější vrstvy nebo 3 slabší. Což bohužel znamená i delší schnutí. V první vrstvě je hodně průhledný, pruhuje, druhá už je o něco slavnější, ale tou třetí se krásně doladí všechny nedostatky, mezery, fleky a výsledkem jsou krásné čisté nehty. Konzistencí je více tekutý, takže má tendence stékat nebo někam natékat a odněkud odtékat :-D. I přesto všechno ho mám moc ráda a lakuju si ho pravidelně. K výdrži... no asi 2-3 dny, pak se začne odprýskávat a dělat prasklinky. 





Tak krásné nalakováné nehtíky bychom měli a teď nějaké oživení. Myslím, že se 130tka skvěle hodí. Je to průhledný lak se třpytečkama, které mají perleťovou barvu a odražejí různé odstíny barev. Lakuje se moc dobře, třpytek je v něm dost, stačí jedna vrstva, je celkem hustší, ale o to líp se s ním pracuje. No a je skoro hned suchý, takže paráda. A tady výsledek..






Jak se kombinace líbí? A kdyby někdo měl nějaký tip na ty nehty, tak pište, budu moc ráda. Krásný zbytek dne.

2 komentáře:

  1. Tu 101-ku mám a hrozně se mi ten odstín líbí. :) Tou 130-kou jsi ho teda opravdu vyparádila, nádherně to vypadá !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky se mi strašně líbí, mám hrozně ráda takovýhle odstíny, nehty vapdají upraveně a přitom ne tak výtazně :) A na ty tvoje spešl kombinace to nemá! :)

      Vymazat