Stránky

úterý 25. března 2014

Avon - Ballerina

Ahojky, dneska mám pro vás opět skvělý kousek od Avonu, ale až ho uvidíte, tak mi zajisté tak častý Avon odpustíte :-D, protože tohle je naprosto luxusní záležitost. Nechápu, proč mi v šuplíku ležel tak dlouho a já ho ani nezkusila nalakovat. 


Tenhle lak je krásná baby pink s kapkou lehké broskvové, čehož jsem rozhodně fanynkou. Je pravda, že je spíš pro nude  look nebo skvělý základ pro francouzskou manikúru, protože není nijak krycí. Ale jelikož je to speed dry, tak snese i 3 - 4 tlustší vrstvy k dostání požadované barvy v lahvičce. Já jsem z něj unešená, schne do extra vysokého lesku a to i celkem rychle. Miluji tyhle něžné barvy, a to nejen na nehtech.






A jelikož si tenhle krasavec koleduje i o nějaké pěkné něžné zpestření, rozhodla jsem se použít ozdůbky od Oriflame, které mě vyšly v akci na 29,- Kč z celkem přehnaných 119,- Kč. Je to malinká nádobka a v ní jsou různé tvary a velikosti ozdobiček - srdíčka, hvězdičky, kolečka. Myslím, že z toho vyšel povedený a něžný look, jak jsem očekávala.





Jak se líbí vám? Máte taky rády takovéto barvy a odstíny?

Žádné komentáře:

Okomentovat