Stránky

čtvrtek 20. února 2014

Essence - splash!

Ahojky, tak předem chci všechny lakomaniačky i nelakomaniačky upozornit, že v drogerii Teta probíhá akce na laky od GS 1+1 zdarma, a že já se tam právě chystám:-D. Akorát tato akce platí jen pro členy klubu Teta. Tak kdo máte kartičku a milujete GS, tak si to nenechte ujít. 

A teď k věci. Sice jsem článek psát nechtěla, protože se mi urval nehet a tudíž jsem svoje nehty nechtěla moc vystavovat, ale mám ještě jednu ruku.. :-D sice pravou, kterou neumím tak hezky nalakovat, ale snad to projde.

Ták, tenhle lak od essence jsem koupila v Německu a u nás jsem ho viděla zatím jen v jedné drogerce. Odstín splash! je nápadný, metalický, duhový a zeleno-modrý. Netroufnu si přesně říct duochrom, ale má k němu poměrně blízko. Hazí pěkné odlesky. Kryje v jedné tlustší vrtvě, ale poměrně pruhuje a jdou hodně vidět nedokonalosti při lakování. Konzistence je poněkud řidší, ale pokud toho nenabete moc, tak nesteče. Velké plus patří velmi rychlému schnutí. Co mohu vytknout? Určitě šteteček, oběcně všechny "štětce" od essence. Na mě jsou prostě moc velké, tlusté, s tím se špatně pracuje. A po použití top sealeru od essence ještě více vynikly nedostatky a na některých nehtech se udělalo něco, co se dá těžce popsat. Jako bublinky, ale takové už prasklé, jak když mi tam někdo obtiskne malinká kolečka. Ale s výsledkem jsem spokojená. Určitě si ho ještě nalakuju, bude se skvěle hodit na léto k vodě. Odstín splash! si o to přeci sám říká.







A na konci malý bonus, v minulém článku jsem zmínila nail art pen. Tak přidávám menší pokus o leoparda. Strašně mi to připomíná amazonskou divočinu :-D.  Vypadá to moc na nehtu moc hezky. Zkoušela jsem jen na prsteníčky.


2 komentáře: