Stránky

středa 29. ledna 2014

Gabriella Salvete - 112

Zdravím takhle při studené zimní středě. Dneska tu máme dalšího krasavce od GS a abych nezůstávala pořád jen u těch růžových, vybrala jsem si tento. Barvička se těžko popisuje. Někdo by jí nejspíš nazval tyrkysovou, někdo modrou a někdo zelenomodrou a tak dále. Každopádně ať je to barva jaká chce, je skvělá :-D Má lehce metalický shimmer a vytváří krásné odlesky na světle. Lakuje se moc dobře, sice v první vrstvě nekryje úplně podle mých představ a trochu pruhuje, ale 2 vrstvy to hravě spraví. Schne do vysokého lesku a navíc celkem rychle. Výdrž také musím pochválit, vydržel mi 5 dní a měl jen trošku ošoupané špičky.

Nehty jsem chtěla trošku obzvláštnit, a tak jsem si na prsteníček nalakovala stříbrný (tzv. holo effect) lak od Essence z řady SUPERHEROES. Ten se mi teda nelakoval tak dobře a ani by se mi samotný na nehtech nelíbil. Ale s GS tvoří celkem dobrou chladnou dvojku do zimy. Ale o holo efektu se tady moc mluvit nedá.

 

 








 

Žádné komentáře:

Okomentovat